Kommunikáció és konfliktuskezelés a munkahelyen

A kiadvány célja, hogy közérthető formában lehetőséget nyújtson a munkavállalói érdekképviseletek tagjai számára a témakör alapismereteinek elsajátításához, az eddigi ismereteik bővítéséhez. A kiadvány nem csak elméleti ismeretekkel, hanem gyakorlati tapasztalatokkal, tanácsokkal is segíteni szeretne az érdeklődőknek. A könyv első fejezete tárgyalja a kommunikáció alapsémáját, a személyközi kommunikáció sajátosságait; ezt követi a meggyőző kommunikációra vonatkozó ismeretek összefoglalása. Ezt követően a tömegkommunikáció területeit, hatásmechanizmusát tekintjük át; a következő fejezetben a tudatos vitavezetéshez kívánunk segítséget nyújtani. Két egymáshoz kapcsolódó fejezetben a munkahelyi konfliktusok felismerésével és kezelésével foglalkozunk. A befejező részben a tárgyalás típusait, egyes fontos feltételeit, folyamatait ismerheti meg az olvasó.

 


Címszavak: kommunikáció, eszközrendszer, tömegközlekedés, vitavezetés, tárgyalás, munkahely, tárgyalástechnika

infoblokk_kedv_final_CMYK_ ESZA